Sometus voi tukea koulutyötä

Digitaalisen median käytöllä voi Helsingin yliopiston tuoreen tutkimuksen mukaan olla myönteisiä vaikutuksia opiskeluintoon, jos nuori saa toiminnalleen tukea koulusta. Lauri Hietajärvi tarkasteli väitöstutkimuksessaan nuorten digitaalisen osallistumisen ja koulunkäynnin välisiä yhteyksiä. Hän seurasi lähinnä vuonna 2000 syntyneitä helsinkiläisnuoria peruskoulun kuudennelta luokalta

Tervetuloa lukemaan!

Lue nyt uusi KU:n digilehti tutustumishintaan 5,90 euroa kuukaudessa! Pääset lukemaan tämän artikkelin heti, ja saat pääsyn myös arkistoomme.

Tilaa nyt KU. Edistät moniäänistä journalismia!

Arvoisa digilehden tilaaja, kirjaudu sisään lukeaksesi artikkelin!

ILMOITUS
ILMOITUS
ILMOITUS
ILMOITUS

Tervetuloa takaisin!

Kirjaudu sisään tilillesi:

Käyttäjätunnus on sähköpostiosoitteesi. Palauta salasanasi klikkaamalla tästä.

Ongelmatilanteissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Vastaamme mahdollisimman pian.

Salasanan palauttaminen

Syötä käyttäjänimesi tai sähköpostiosoitteesi salasanan palauttamista varten.