Kolumni

Yleinen työttömyyskassa YTK käynnisti viime viikolla kampanjan viestillä ”Tämäkin vätys tässä”. Kampanjan tarkoituksena on vähentää stigmaa työttömyyden ympäriltä, ja se haastaa näkyviä vaikuttajia puhumaan työelämän ja työn murroksesta erityisesti sosiaalisessa mediassa. Vastaavankaltainen brändikampanja nähtiin myös vuonna 2020 kun YTK toteutti ”Eihän sitä koskaan tiedä” -kampanjan tietoisuuden kasvattamiseksi työttömyyskassojen tarpeesta. Aihe …

Tervetuloa lukemaan!

Tilaa nyt uusi Kansan Uutisten digilehti tutustumishintaan 4,90 euroa kuukaudessa! Pääset lukemaan tämän artikkelin heti, ja saat pääsyn myös arkistoomme.

Tilaa nyt Kansan Uutiset. Edistät moniäänistä journalismia!

Arvoisa digilehden tilaaja, kirjaudu sisään lukeaksesi artikkelin!