”Paras juttu pitkään aikaan”

Sosiaalisen median palvelu Jodel oli keskeisessä roolissa äskettäisessä Hesburger-kohussa. Ruokaketjun ongelmat tulivat julkisuuteen, kun työntekijät alkoivat keskustella sosiaalisessa mediassa huonoista työolosuhteistaan. Suurissa tiedotusvälineissä (HS 24.10. Vapise ay-liike, seuraava vallankumous alkaa Jodelista) ilmiö ehdittiin jo tulkita ay-liikkeen kyvyttömyydeksi hoitaa tehtäväänsä ja

Tervetuloa lukemaan!

Lue nyt uusi KU:n digilehti tutustumishintaan 5,90 euroa kuukaudessa! Pääset lukemaan tämän artikkelin heti, ja saat pääsyn myös arkistoomme.

Tilaa nyt KU. Edistät moniäänistä journalismia!

Arvoisa digilehden tilaaja, kirjaudu sisään lukeaksesi artikkelin!

ILMOITUS
ILMOITUS
ILMOITUS
ILMOITUS

Tervetuloa takaisin!

Kirjaudu sisään tilillesi:

Käyttäjätunnus on sähköpostiosoitteesi. Palauta salasanasi klikkaamalla tästä.

Ongelmatilanteissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Vastaamme mahdollisimman pian.

Salasanan palauttaminen

Syötä käyttäjänimesi tai sähköpostiosoitteesi salasanan palauttamista varten.